2015/11/28

10% // Fakty o mnie

 Ze względu na mało czasu dzisiaj będzie to krótki post. Na facebook'u ostatnio często widziałam taką grą (nie wiem jak to nazwać), chodziło w niej o to, aby w poniższy sposób wypisać dziesięć faktów o sobie. Uznałam, że to niezły pomysł na szybki post.

10% – jestem kosmopolitanką

10% – uwielbiam słuchać Kpopu

10% – interesuję się kulturą wschodnioazjatycką (głównie Korea)

10% – miałam taki okres, że nałogowo słuchałam polskiego rapu

10% – wolę psy od kotów

10% – wolę gdy jest mi zimno, niż gorąco

10% – mam umysł ścisły, ale nie rozumiem fizyki

10% – miałam okres, w którym słuchałam tylko rocka

10% – często używam sarkazmu i ironii

10% – gdy byłam mała i chciałam mieć psa, to chodziłam z pustą smyczą lub pluszakiem na dwór

Xoxo,
~ Chingu Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz