2015/12/31

Kilka słów wyjaśnienia + bonus

Ostatni post pojawił się pierwszego grudnia. óźniej już cisza, aż do teraz. Ale dlaczego? 
Po pierwsze: nie miałam zbyt dużo wolnego czasu.
Po drugie: Z powodu małej ilości wolnego czasu byłam zmęczona i zabrakło mi nowych pomysłów. 

W ciągu tego miesiąca przemyślałam wszystko odnośnie bloga i postanowiłam, że czasem również będą pojawiać się tutaj posty związane z kpop'em, ponieważ odgrywa on dużą rolę w moim życiu. Być może zacznę pisać recenzje książek, ale to jeszcze nic pewnego. Możliwe, że wyrażę swoje zdanie na temat niektórych piosenek, nie koniecznie kpop'owych. 

Posty nie będą pojawiały się już w ustalone dni, lecz wtedy kiedy znajdę czas. Myślę, że dzięki takiemu rozwiązaniu przestanę odczuwać presję czasu i zdobędę więcej motywacji. Po prostu będę miała więcej chęci. Nie zrozumcie mnie źle, lubię pisać tego bloga, ale nie za dobrze wpływa na mnie nawet niewielka presja czasu.

BONUS
Od jakiegoś czasu chciałam zacząć udostępniać moje filmiki na youtube. Dzisiaj zrobiłam to pierwszy raz, są to moi kpop'owi ulubieńcy w 2015 roku. Zapraszam do obejrzenia i do subskrypcji kanału.


Xoxo,
~ Chingu Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz