2016/01/20

Likvers #3 // 4minute

Dzisiaj likvers bardziej tematycznie, ponieważ pojawią się tutaj covery związane z 4minute. Być może ten pomysł to kwestia nowego szablonu związanego właśnie z tym zespołem.

Na początek trochę o zespole:
4Minute ( Korean: 포 미닛 ) - koreańska pięcioosobowa żeńska grupa utworzona w 2009 roku przez Entertainment Cube . Członkowie grupy to Nam Ji-hyun , Heo Ga-Yoon , Jeon Ji-Yoon , Kim Hyun-a i Kwon So-hyun .   Dodatkowo powstała też podgrupa "2YOON" którą tworzą Gayoon i Jiyoon. Nazwa wzięła się od końcówek imion obu wokalistek. Powstał w 2013 roku. Wydały jeden wspólny album "24/7".  Jest jeszcze duet mieszany składający się z Hyuny i Hyunseung'a z zespołu BEAST- TROUBLE MAKER. Oprócz tego Hyuna prowadzi solową działalność.
Informacje zaczerpnięte z bloga: 4minutepl.blogspot.com

Dzisiaj skupię się na dwóch utworach: 
Wystarczy, że klikniecie na wyżej wymienione tytuły i automatycznie zostaniecie przeniesieni na youtube.


 4minute - Crazy (Dance Cover)

Wybrałam cover Lity, ponieważ widać, że taniec sprawia jej wiele radości.


4minute - Crazy (Song Cover)

Tutaj angielski cover. Moim zdaniem dziewczynom wyszedł bardzo dobrze, no może na początku nie do końca.


4minute - Heart to Heart (Dance Cover)

Chyba sama nie wiem dlaczego, ale ten cover bardzo mi się spodobał. Jest zabawny. ^^



4minute - Heart to Heart (Song Cover)

Kolejna męska wersja, ale cover bardzo przypadł mi do gustu. 

Macie pomysły na kolejne części Likvers? Spodobały Wam się moje dzisiejsze propozycje?
Xoxo,
~ Chingu Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz