2016/01/30

Podsumowanie miesiąca (styczeń 2016)

Statystyki na styczeń:

Wyświetlenia: 457
Najpopularniejszy post: Miejsca, które chcę zobaczyć z bliska #2

Według mojego uznania:

Cytat miesiąca: "Gdy jeden jest prześladowany przez pecha, drugi pomaga mu się wznieść i stanąć do walki" ~ Namjoon powiedział te słowa, gdy z Jimin'em musieli wymyślić choreografię w American Hustle Life (EP. 3) 

Zespół miesiąca (również boybandy i girlbandy): IMFACT, Ci chłopcy naprawdę zachwycili mnie swoim debiutem. Warto było na niego czekać. Debut Song [KLIK]

Solista/solistka miesiąca: Zayn Malik, powrócił jako solista w świetnym stylu.Zachęcam do przesłuchania jego piosenki [KLIK].

Utaite/Vocaloid song: Ito Kashitaro - Run piosenka z napisami polskimi [KLIK]

Film miesiąca: "Camp Rock 2", tak jakoś zebrało mi się na wspomnienia, więc obejrzałam. Nie oglądałam w tym miesiącu wielu filmów.

Drama/serial miesiąca: "Angry Mom", polecam również osobom niezainteresowanym Azją.

Piosenka miesiąca: Robin - Miten Eskimot Suutelee? ft. SANNI [KLIK] Selena Gomez - Hands to Myself  [KLIK]

Piosenka miesiąca (Kpop): Crush  - Don't Forget Feat. Taeyeon from SNSD [KLIK]

Choreografia miesiąca:  Reaper - Sia / Yoojung Lee Choreography [KLIK]

Gif miesiąca:

Podsumowanie miesiąca będzie pojawiać się w ostatni lub przedostatni dzień każdego miesiąca.
Jacy są Wasi ulubieńcy w poszczególnych kategoriach?

Xoxo,
~ Chingu Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz