2015/10/04

xoxo

Witajcie,
w rzeczywistości nazywam się Patrycja. Na blogu nie będę jednak używała mojego prawdziwego imienia. Powód? Z jednej strony nie przepadam za nim, a z drugiej zawsze chciałam móc podpisać się pseudonimem. Dlatego właśnie tutaj, jak i na blogu z fanfiction będę podpisywała się Chingu Angel ("chingu" oznacza po koreańsku przyjaciel, ale tylko wśród rówieśników).

Przypuszczam, że znalazły się osoby, które pomyślały, że blog ten będzie o subkulturze kpopowej. Nic bardziej mylnego. Kiedy wchodzicie na bloga, w oczy od razu rzucają się dziewczyny z 2NE1. Dlaczego? Ponieważ 2NE1 to zespół, który poznałam jeszcze zanim dowiedziałam się, że istnieje coś takiego jak kpop. Tym gatunkiem interesuję się od roku, więc wiem stosunkowo mało rzeczy. Kpop, jako subkultura jest bardzo ciekawy, ale blogów na ten temat w internecie jest już wiele.

Nie chciałabym, aby ten blog był kolejnym z serii o kpopie, bo tego jest naprawdę dużo w internecie. Będę tutaj po prostu pisała moją opinię na różne tematy, czasem również związane z krajami Azji wschodniej, ale nie spodziewajcie się tu takich często. 

Owszem interesuję się kpopem i kulturą Azjatycką, ale tak naprawdę sama dopiero zdobywam wiedzę na te tematy. Postaram się, aby w najbliższym czasie powstała zakładka z różnymi blogami, które odwiedzam. W tym przypadku głównie związanych z kpopem. 

Witam wiec na tym blogu i mam nadzieję, że znajdą się osoby, które zechcą zostać ze mną na dłużej.
Miłego dnia miśki, xoxo.

PS Postanowiłam, że do każdej notki będę dołączała również piosenkę.

Tym razem wybór padł na piosenkę z dramy "Koizora". Wideo jest zrobione przez zwykłą dziewczynę. Są to po prostu fragmenty z wyżej przywołanej dramy, połączone w jedność tworzą bardzo wzruszającą historię.


Gorąco polecam tą dramę, a z polskimi napisami możecie obejrzeć ją tutaj: [KLIK]. Utworzyłam tą playlistę, ale to nie ja tłumaczyłam odcinki.
~ Chingu Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz