2015/11/17

Filmopolecacz #5

Ostatnio poszukując czegoś, co mogłabym obejrzeć trafiłam na film "Wiecznie żywy". Trochę o nim poczytałam i zdecydowałam się go obejrzeć. Dzisiaj przychodzę, aby Wam nieco opowiedzieć o tym filmie.


Czas trwania: 97 min.
Reżyseria: Jonathan Levine
Scenariusz: Jonathan Levine
Gatunek: horror, komedia
Produkcja: USA, 2013r.

"Nastoletni R jest ofiarą tajemniczej epidemii zamieniającej ludzi w zombie. Gdy spotyka Julie i ratuje ją przed żywymi trupami, zaczyna żywić do niej uczucie."

Informacje zaczerpnięte z: www.filmweb.pl


Moim zdaniem można by powiedzieć, że film nie do końca wpasował się w przydzielone mu kategorie. Ale kiedy nie zwróci się na nie uwagi to film wyda się o wiele lepszy. Osobiście nigdy nie gustowałam w tematyce Zombie, a może po prostu nie za często spotykałam takie filmy. Muszę się przyznać, że zdecydowałam się obejrzeć ten film ze względu na głównego aktora, zapewne gdyby mi się nie spodobał, szybko bym go wyłączyła. Jednak tak nie było. 
Film opowiada o Zombie, których ludzie jak najbardziej ograniczają, ze względu na grożące im niebezpieczeństwo. Główny bohater, R ratuje dziewczynę, przed innymi Zombie. Ukrywa ją, w miejscu, w którym mieszka, ale dziewczyna nie może już tego znieść. Próbuje uciec, ale odnajdują ją inne Zombie. R ponownie ją ratuje i stara się zrobić wszystko, aby dziewczyna się w nim zakochała...

Film można obejrzeć tutaj:


Oglądaliście już ten film? A może właśnie zechcieliście go obejrzeć? Napiszcie, jak podobał Wam się zwiastun.
Xoxo,
~ Chingu Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz