2016/02/29

Podsumowanie miesiąca (luty 2016)

Statystyki na luty:

Wyświetlenia: 435
Najpopularniejszy post: Filmopolecacz #7

Według mojego uznania:

Cytat miesiąca: "Różnica pomiędzy K-pop'em, a Pop'em to tylko język, muzyka ma moc niszczenia każdych ścian." ~ CL (2NE1)

Comeback miesiąca: Ladies' Code, dziewczyny powróciły po ponad roku od wypadku. Muszę się przyznać, że na nie czekałam. Wiele K-pop'erek przeżywa ten wypadek, z każdym nowym występem. Wypłakałam morze łez oglądając przeróżne filmiki z czasów, kiedy EunB i Rise jeszcze żyły. Jestem tym bardziej dumna, że pozostałe dziewczyny wróciły na scenę, ale nie mogę znieść kiedy media próbują w wywiadach nawiązywać do tragedii z 2014. No ale zostawię to tak jak teraz, ponieważ ten post to tylko podsumowanie. Być może kiedyś wypowiem się jeszcze na ten temat. Pierwszy występ z "GALAXY" na żywo: Ladies' Code GALAXY Comeback

Debiut miesiąca: Astro, początkowo nie byłam przekonana do debiutanckiej piosenki, ale na szczęście wpadła mi w uch, kiedy przesłuchałam ją kolejny raz. Ostatecznie polecam cały mini album chłopaków, "Spring Up". Wszystkie piosenki są naprawdę cudowne. No i dodam jeszcze, że choreografie są również świetne. Debut Stage: OK READY + HIDE & SEEK

Kolaboracja miesiąca: Crush feat. Taeyeon, co prawda piosenka jeszcze ze stycznia, ale myślę, że jest warta umieszczenia jej w tym poście. MV: Don't Forget
Właśnie zdałam sobie sprawę, że była ona też w tym poprzednim podsumowaniu, widocznie warto. ^^

Utaite/Vocaloid song: Loneliness and the Book of My Heart, piosenka po prostu mi się spodobała. Oczywiście jest wykonywana przez Hatsune Miku, czyli mój ulubiony vocaloid. Loneliness and the Book...

Film: Forrest Gump, serdecznie polecam ten film. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to będziecie mogli przeczytać o nim w jednym z postów z serii Filmopolecacz.

Drama/serial: Orange Marmalade, tak się składa, cze czeka mnie jeszcze jeden, mam nadzieję, że świetny odcinek. Polecam serdecznie i również planuję zrobić o niej Filmopolecacz.

Piosenka: Fallen Angel, pamiętam, kiedy ciągle słuchałam Three Days Grace. Ich piosenki mają coś w sobie, co przyciąga. Dzięki tej piosence zaczęłam pisać opowiadanie, którego nigdy nie opublikowałam, ale być może to się zmieni. Fallen Angel

Piosenka (K-pop): Hate, piosenka z ostatniego stycznia, ale nie zmieściła się w poprzednim podsumowaniu. Myślałam, że nie cieszy się dużą popularnością, ale słyszałam, że za granicą jest lubiana, w Korei nie koniecznie. Osobiście ją uwielbiam. To pierwsza piosenka 4MINUTE, która w ciągu czterech tygodni zdobyła dziesięć milionów wyświetleń, miejmy nadzieję, że nie ostatnia. Hate

OST: Everytime, po usłyszeniu tej piosenki, skomponowanej do dramy "Descendants of the Sun" nie mogłam się powstrzymać od wciśnięcia tej kategorii. Z tego co wiem, to pojawił się już pierwszy odcinek z polskimi napisami, także nic tylko oglądać. Everytime
Gif miesiąca:


 A kogo Wy umieścilibyście w poszczególnych kategoriach? Serdecznie zapraszam do pozostawienia po sobie komentarza.
Xoxo,
~ Chingu Angel

1 komentarz:

  1. Piosenka 4minute według mnie jest genialna. Również "Canvas" przypadła mi do gustu. Czytałam gdzieś, że ponoć "Hate" miało przebić piosenkę "Crazy". Moim zdaniem nie przebiła. Według mnie są na równi.
    Co do debiutów i comebacków,nie mogę się zbytnio wypowiedzieć. Mam zaległości od miesiąca...

    OdpowiedzUsuń