2016/05/01

Podsumowanie miesiąca (marzec/kwiecień 2016)

Statystyki na marzec i kwiecień:


Wyjątkowo dzisiaj ich nie będzie, ponieważ najzwyczajniej miałam przerwę.


Według mojego uznania:

Cytat miesiąca: "Wśród opadających płatków kwiatów, zagubiony brnę przez ten labirynt". ~ BTS, "Young Forever" Epilog

Comeback miesiąca: Got7, pomimo tak wielu cudownych comeback'ów, które miały miejsce w przeciąu ostatnich dwóch miesięcy, Got7 dla mnie wyrywa. Ich choreografia jest świetnie dopracowana, a kiedy występują na żywo to za każdym razem jestem pod wrażeniem. Polecam również cały album chłopaków: "Flight Log: Departure". Pierwszy występ z "Fly" na żywo: Got7 Fly Comeback

Debiut miesiąca: KNK, szczerze powiedziawszy na początku nie mogłam zdecydować się, czy wybrać NCT U, czy KNK. Ale po dłuższej chwili wybrałam KNK. Są naprawdę świetni, ich muzyka wydaje się być dla mnie oryginalna, a ich piosenki w pełni do mnie trafiają. NCT U nie wybrałam chyba dlatego, że ich dwie piosenki zupełnie się od siebie różnią stylem. Przyznaję jednak, że ich utwory są naprawdę dobre, więc jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to przesłuchajcie piosenek odu zespołów. Debut stage: Knock

Kolaboracja miesiąca: Punch feat. Silento, ta piosenka nie każdemu przypadnie do gustu, ale mi wpadła w ucho. Właściwie cały czas ją nucę. MV: SPOTLIGHT

Utaite/Vocaloid Song: Ito Kashitaro - Umbrella, to była moja pierwsza piosenka w wykonaniu utaite. Musiałam nieźle naszukać się znaczenia tego terminu w internecie. Stwierdzam jednak, że było warto i każdemu polecam posłuchać tej piosenki. Piosenka z polskimi napisami

Drama/serial: It's okay. That's love. Szczerze powiedziawszy trudno jest opowiedzieć coś o tej dramie, nie zdradzając żadnych ważnych szczegółów. Powiem tylko, że jest naprawdę świetna i każdy, kto chce wiedzieć dlaczeo uważam tą drame za cudowną, powinien ją obejrzeć.

Piosenka: Family of the Year - Hero, co prawda piosenka nie jest w moim stylu, ale naprawdę mi się spodobała. Hero

Piosenka (k-pop): Block B - Toy, ta piosenka jako pierwsza przyszła mi do głowy. Jest świetna, i nie wiem dlaczego, ale najbardziej podoba mi się tekst: "All you need is me. I'm your toy." Toy


Trochę ubogie to podsumowanie, ale to dlatego, że nie jestem na swoim komputerze. Obiecuję, że za miesiąc postaram się bardziej.
Xoxo,
Chingu Angel

2 komentarze:

  1. Ja tu nadal zaglądam i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :)
      Planuję wrócić jakoś w sierpniu, po comebacku Hyuny. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się wrócić na długi okres czasu.

      Usuń