2016/09/13

Mój gust muzyczny się zmienił?

Pierwszy post o takiej tematyce: [KLIK]
Kiedy robiłam porządki w spisie treści wpadłam na pomysł przeanalizowania tego, czego słucham, lub raczej słuchałam. Zauważyłam, że nieznacznie się to zmieniło w ciągu tych kilku miesięcy. Dzisiaj postaram się Wam to przekazać w kilku punktach.

1. K–pop // Nadal go słucham, w tej sprawie nic się nie zmieniło. No może z wyjątkiem tego, że moje horyzonty nieco się poszerzyły i poznałam wiele dobrych zespołów oraz solistów.

HOTSHOT – Take A Shot [KLIK]

MAMAMOO – Taller Than You [KLIK]

2. Rock // Tutaj nie zmieniło się nic, z wyjątkiem tego, że doszło trochę k-rock'a i j-rock'a..

FTISLAND – Take Me Now [KLIK]


BUMP OF CHICKEN – Hello, World! [KLIK]

3. Khh (Korean hip-hop) // Nie da się ukryć, że k–hiphop'u słucham ostatnio naprawdę dużo, więc nie mogło go tutaj zabraknąć.

Jay Park – Solo feat. Hoody [KLIK]

San E – She's feat. Jun Il [KLIK] 

Nie uwzględniłam tutaj pop'u ani utaite, ponieważ mój kontakt z tymi gatunkami stał się znikomy.
Xoxo,
Chingu Angel

2 komentarze:

  1. Sama zauważyłam, że słucham więcej khh. Pewnie przez to, że jest teraz na to moda tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że khh zyskuje ostatnio na popularności~

      Usuń