2016/09/06

Trochę o mnie...

Nie planowałam postu z faktami, taki pomysł pojawił się dopiero po moim dniu spędzonym na ksnapie. Znajdziecie tutaj tylko odpowiedzi na pytania, na które wtedy nie zdążyłam odpowiedzieć.

Chanyeol (EXO)

1. Makaron, czy ryż?
Nie przepadam za makaronem, więc ryż.

2. Japoński, chiński, czy koreański?
Troszkę uczę się koreańskiego na własną rękę, ale chiński brzmi świetnie.

3. Szanujesz BIGBANG?
Szanuję i bardzo lubię. BIGBANG trzeba kochać, bo są cudowni.

4. Gbandy, czy bbandy?
Mniej więcej na równi.

5. Co sądzisz o debiucie NCT Dream?
Koncept adekwatny do wieku członków, jest uroczy ale nie przesłodzony. Za teledyskiem nie przepadam ale piosenka wpadająca w ucho. Ciekawe występy na żywo >>>> [KLIK]

6. NCT U, NCT 127, czy NCT Dream?
NCT 127, wydaje mi się, że to ze względu na płytę.

7. Według ciebie jaki zespół miał najgorszy debiut w całym kpop'ie?
Nigdy nie myślałam o jakimś debiucie, jak o najgorszym. To kwestia gustu.

8. Koreańskie, japońskie dramy, czy anime?
Lubię oglądać wszystko wymienione wyżej. Zależy to od tego, co się nawinie i od czasu, jaki mam do wykorzystania. Mój humor odgrywa tutaj zdecydowanie mniejszą rolę.

9. Fav anime?
Uważnie dobieram anime i dramy, więc lubię wszystkie które oglądałam. Jednak, gdybym musiała wybrać to chyba "Death Note" i "Clannad".

10. Interesujesz się ogólnie kulturą Azji?
Tak, nawet dłużej niż kpop'em.

Właściwie, wszystkie te pytania są od jednej osoby, której bardzo dziękuję za nie i za miłe słowa.
Od dzisiaj posty będą pojawiać się co najmniej raz w tygodniu, najpewniej w poniedziałek lub wtorek.
Xoxo,
Chingu Angel

1 komentarz: